Rodeobull - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Kelly Sinke - WaarBenJij.nu Rodeobull - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Kelly Sinke - WaarBenJij.nu

Rodeobull

Door: Kelly

Blijf op de hoogte en volg Kelly

03 Oktober 2008 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Gisteren kwam Todd naar me toe en vroeg of ik iets leuks wilde zien.
Ik ging met hem mee naar buiten en daat stond een trailer met een rodeobull erin.
Het is echt een heel leuk en grappig dier om te zien. Hij kan allerlei kunstjes, zoals knielen.

Hier zijn wat foto's :D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kelly

Ik ga naar Pierre, dit ligt in South Dakota, Amerika. Ik ga hier stage lopen bij een dierenkliniek voor 8 weken en daarna ga ik nog lekker met Elmar 2 weken vakantie houden :D

Actief sinds 18 Mei 2008
Verslag gelezen: 63
Totaal aantal bezoekers 14233

Voorgaande reizen:

19 Augustus 2009 - 04 September 2009

Portugal

28 Augustus 2008 - 07 November 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: