Zomaar een berichtje - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Kelly Sinke - WaarBenJij.nu Zomaar een berichtje - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Kelly Sinke - WaarBenJij.nu

Zomaar een berichtje

Door: Kelly

Blijf op de hoogte en volg Kelly

01 Oktober 2008 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Jaja ik zit hier alweer ehm... heel erg lang :P
September is alweer voorbij, en de tijd gaat steeds sneller..geukkig. ^^
Het is nog steeds erg gezellig in de kliniek, op 2 personen na. De ene is heel erg chagerijnig, waarom? Geen flauw idee.. Waarschijnlijk te weinig chocolade en te weinig sex.. De andere heeft geen respect voor andere mensen als ze geen geld opbrengen. Dus de mensen die voor hem werken worden als voetveeg behandeld..
Alle anderen zijn erg aardig en gezellig :D

Aankomende zaterdag ga ik naar een soort van liefdadigheidsfeest van de brandweer. Lijkt me erg leuk en gezellig.

Verder is het hier redelijk normaal en heb ik verder niet zo heel veel beleefd.
Oh haha jawel, ik ben van Pierre naar Wood gereden, dit is ongeveer 60 miles, geen idee hoeveel kilometers dat zijn. Ik mocht rijden van Marianne en Jared. Was erg spannend over de snelweg en over een gravelroad. Heb nog bijna een fazant geraakt.

Verder gaat alles z'n gangetje..
En over 22 daagjes zie ik Elmar weer :D

  • 03 Oktober 2008 - 07:33

    Henske:

    Howdo,

    Levensgevaarlijk weer zo'n gek op de weg erbij haha!
    Lekker dat je je draai een beetje gevonden hebt en dat we over een maandje jouw weer binnen ons bereik hebben.

    Groetjes daar aan Marianne en Jared,
    Henske.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kelly

Ik ga naar Pierre, dit ligt in South Dakota, Amerika. Ik ga hier stage lopen bij een dierenkliniek voor 8 weken en daarna ga ik nog lekker met Elmar 2 weken vakantie houden :D

Actief sinds 18 Mei 2008
Verslag gelezen: 96
Totaal aantal bezoekers 14185

Voorgaande reizen:

19 Augustus 2009 - 04 September 2009

Portugal

28 Augustus 2008 - 07 November 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: