Bigger longer crazy trip - Reisverslag uit Mexico-stad, Mexico van Kelly Sinke - WaarBenJij.nu Bigger longer crazy trip - Reisverslag uit Mexico-stad, Mexico van Kelly Sinke - WaarBenJij.nu

Bigger longer crazy trip

Door: Kelly

Blijf op de hoogte en volg Kelly

04 November 2008 | Mexico, Mexico-stad

Jaja, zo zit je te genieten van je stukje zwaardvis en walleye en zit je een beetje te kletsen en te fantaseren over een trip naar Mexico...
En nog geen 3 uur later ben je daadwerkelijk op weg naar Mexico...
Na 24 uur nonstop gereden te hebben, zijn we gisteren in Phoenix, Arizona aangekomen en hebben daar geslapen.
Vanochtend zijn we verder gereden naar Rocky Point.
Ongeveer 1600 miles gereden...
Hier slapen we voor 1 nacht en morgen gaan we weer terug naar Phoenix.
Haha... het is hier erg mooi en erg warm!
Groetjes en knuffels uit Mexico!!!

• 05 November 2008 - 09:10

Henske:

Hai Hai,
    Gaaf dat je dat ff doet (ik moet er niet aan denken).Zo zie je nog es wat van de wereld. Je fotoreportage valt erg in de smaak. Geweldig dat Marianne en Jared ook mee zijn.
    Groetjes aan allemaal.

• 05 November 2008 - 22:54

Mam :

ziet er gezellig uit daar hoop dat jullie het naar je zin hebben gehad knufel en tot vrijdag xxmam

Kelly

Ik ga naar Pierre, dit ligt in South Dakota, Amerika. Ik ga hier stage lopen bij een dierenkliniek voor 8 weken en daarna ga ik nog lekker met Elmar 2 weken vakantie houden :D

Actief sinds 18 Mei 2008