Mooiste kado van de wereld! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Kelly Sinke - WaarBenJij.nu Mooiste kado van de wereld! - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Kelly Sinke - WaarBenJij.nu

Mooiste kado van de wereld!

Door: Kelly

Blijf op de hoogte en volg Kelly

22 September 2008 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Vandaag was ik heel even weg van de kliniek, en toen ik terug kwam stond er een super mooi kado op mijn bureau. Een hele mooie bos grote rode rozen in een mooie vaas met een hele lieve teddy beer eraan vast gemaakt en een heel lief kaartje :D

Ik wil je bedanken liefje voor het mooiste kado van de wereld! :D
Ik kon vandaag niet stoppen met lachen.
En de dag ging echt super snel voorbij.. :D

  • 23 September 2008 - 08:08

    Sabine:

    Hey Kel
    Ik lees nog steeds met plezier jou verhalen,
    ben blij dat je het er erg naar je zin hebt. ga zo door en we spreken elkaar snel weer.
    veel liefs Sabine

  • 23 September 2008 - 14:04

    Janine:

    Van je mannetje gehad neem ik aan? how sweet!!! en blijven lachen he? :) smile! you're on candid camera!

  • 23 September 2008 - 19:54

    Frouke:

    Lieve Kelly, van Elmar dit adres van deze site gekregen. Wat sta je er lief op. IK BEN blij voor je dat je je zo gelukkig voelt.
    Ik denk vaak aan je.
    HEEEEEL veel plezier en een dikke kus.


  • 23 September 2008 - 20:55

    Henske:

    Lieve Kel,
    Lekker he zo'n kado!
    Wat een GEWELDIGE neef hebben ik toch.
    Ga zo door met plezier en blijdschap.
    Liefs Henske.

  • 23 September 2008 - 22:45

    Mam:

    was zo benieuwd of het wel werd bezorgd op maandag dan is wachten wel heel lang op je reactie.fijn om te lezen dat je blijft lachen wel jammer dat je ff weg was had je gezicht wel willen zien en van je collega's,tenslotte blijft elmer toch de liefste geniet ervan xxxxmam

  • 26 September 2008 - 10:24

    Cilia:

    Eej nicht van me!
    Vind het echt leuk dat je jouw belevenissen er opzet! Lees het graag en e foto's zijn ook echt mooi! Nou nog even volhouden hè! HAHA!
    Dikke kus,
    Cilia

  • 28 September 2008 - 22:34

    Mam:

    hoi kelly hoorde dat je dit weekend paardrijles krijgt hoop dat je het leuk vind en niet al te veel spierpijn heb gekregen ik ga nu 3n8diensten in misschien kunnen we dan chaten als ik op deze site zit anders spreek ik je wel weer xxxxxxxxxxxmam

  • 01 Oktober 2008 - 13:50

    Marga:

    He Kelly,
    Tegek he zo een verrassing van je vriendje gebeurt ook niet elke dag.
    Kan je het nog bolwerken of ben je het al zat, als ik denk aan alle belevenissen die ik heb gelezen heb je het ontiegelijk naar je zin in Amerika.
    Have fun hoop snel weer wat van je te lezen, mis het wel nu je even niks schrijft.
    Groetjes knufs Marga.

  • 01 Oktober 2008 - 23:18

    Mam:

    hey kel je heb het zeker druk dat er niets veranderd op de site jammer wat ik ff zegge wil ik bel je zondag eerder lukt niet ivm fam weekend love you mam xxxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kelly

Ik ga naar Pierre, dit ligt in South Dakota, Amerika. Ik ga hier stage lopen bij een dierenkliniek voor 8 weken en daarna ga ik nog lekker met Elmar 2 weken vakantie houden :D

Actief sinds 18 Mei 2008
Verslag gelezen: 103
Totaal aantal bezoekers 14254

Voorgaande reizen:

19 Augustus 2009 - 04 September 2009

Portugal

28 Augustus 2008 - 07 November 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: