Racing - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Kelly Sinke - WaarBenJij.nu Racing - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Kelly Sinke - WaarBenJij.nu

Racing

Door: Kelly

Blijf op de hoogte en volg Kelly

21 September 2008 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Vandaag ging ik mee naar een racetrack.
Geen idee hoe het allemaal werkt, alleen dat het veel lawaai was.
Ook veel mooie auto's.
Hier wat foto's.

  • 21 September 2008 - 23:35

    Elmar:

    gaaf die auto's hoop alleen niet dat je er zelf in gaat racen :P

    Love you

    Elmar

  • 21 September 2008 - 23:40

    Elmar:

    gaaf die auto's hoop alleen niet dat je er zelf in gaat racen :P

    Love you

    Elmar

  • 22 September 2008 - 20:30

    Mam:

    die auto's zijn wel gaaf maar die sticker vindt ik nog veel leuker wel iets voor op mijn auto hahaha love you xxxxxxxxxxxmam

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kelly

Ik ga naar Pierre, dit ligt in South Dakota, Amerika. Ik ga hier stage lopen bij een dierenkliniek voor 8 weken en daarna ga ik nog lekker met Elmar 2 weken vakantie houden :D

Actief sinds 18 Mei 2008
Verslag gelezen: 74
Totaal aantal bezoekers 14236

Voorgaande reizen:

19 Augustus 2009 - 04 September 2009

Portugal

28 Augustus 2008 - 07 November 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: