T.K. - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Kelly Sinke - WaarBenJij.nu T.K. - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Kelly Sinke - WaarBenJij.nu

T.K.

Door: Kelly

Blijf op de hoogte en volg Kelly

17 September 2008 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Dit is T.K.
T.K. is een bijzonder paard, hij was van een jongen van ongeveer 16 jaar. De jongen is vorig jaar overleden aan leukemie. T.K. betekend heel erg veel voor de ouders van die jongen.
T.K. is vorige week vast komen te zitten in een hek, doordat hij zich wild heeft los getrokken is zijn hoef doorgescheurd.
Lynn heeft een deel van de hoef moeten afsnijden, omdat het dood aan het gaan was.
Sinds vanmiddag begint T.K. er eindelijk weer op te lopen.

  • 18 September 2008 - 18:09

    Elmar:

    ziet er nasty uit.
    maar goed dat het al weer wat beter gaat met hem. ik weet dat je hem goed zult verzorgen en dat hij er snel weer boven op zal komen.

    XXX

    elmar

  • 18 September 2008 - 19:19

    Mamma:

    dat ziet er niet echt lekker uit maar jij krijgt het wel voor elkaar met een beetje liefde volle verzorging je bent niet voor niets mijn dochter alleen jij met dieren ik met mensen doei schat xxxmam

  • 18 September 2008 - 21:11

    Henske:

    Gaaf om je stage op deze manier te kunnen volgen. Je collegae zien er in iedergeval aardig uit.
    Groetjes Henske.

  • 20 September 2008 - 14:36

    Liekje:

    oei:S arm beestje ik hoop dat t snel weer helemaal beter gaat met john doe. hvj

  • 20 September 2008 - 19:56

    Lisette:

    He Kelly,

    Wat gaaf dat je nu in d the States zit. Zo te lezen maak je heel wat gave dingen mee. Geniet van al deze bijzondere dingen want de tijd vliegt en voor je het weet ben je weer terug in dit kikkerlandje en is alles weer klein ;)

    Als je de kans krijgt, shop je dan nog even voor me bij de walmart, hihi (geintje!)

    groetjes, Lisette

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kelly

Ik ga naar Pierre, dit ligt in South Dakota, Amerika. Ik ga hier stage lopen bij een dierenkliniek voor 8 weken en daarna ga ik nog lekker met Elmar 2 weken vakantie houden :D

Actief sinds 18 Mei 2008
Verslag gelezen: 68
Totaal aantal bezoekers 14257

Voorgaande reizen:

19 Augustus 2009 - 04 September 2009

Portugal

28 Augustus 2008 - 07 November 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: