Castratie van een paard - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Kelly Sinke - WaarBenJij.nu Castratie van een paard - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Kelly Sinke - WaarBenJij.nu

Castratie van een paard

Door: Kelly

Blijf op de hoogte en volg Kelly

20 Oktober 2008 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

We moesten er voor zorgen dat het paard op de grond ging liggen, en dat was niet zo makkelijk.
Pas na een tweede dosis verdovingsmiddel viel hij pas om.
Daarna gingen Todd en Steve bij zijn hoofd zitten om ervoor te zorgen dat hij niet opstond, en Jim castreerde het paard.
Het was erg interessant om te zien.

  • 20 Oktober 2008 - 16:21

    Papa En Liek:

    hey kel
    we hebben samen de foto's gezien en we vinden t erg leuk:D
    we missen je heel erg en alles gaat goed hier.
    elmar heeft papa opgebeld en heeft gezegt dat ie donderdag naar jou toe komt;)
    en we hopen je over een paar weekjes weer te zien
    veel knuffies
    pap en liek
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 23 Oktober 2008 - 12:49

    Tante An En Bert:

    heel veel liefs van mij en bert
    en als je jezelf verveelt kom ik wel een bakkie doen
    ook veel liefs van oma
    we missen je en hopen dat je snel weer thuis bent kussies van ons
    tante an en oma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kelly

Ik ga naar Pierre, dit ligt in South Dakota, Amerika. Ik ga hier stage lopen bij een dierenkliniek voor 8 weken en daarna ga ik nog lekker met Elmar 2 weken vakantie houden :D

Actief sinds 18 Mei 2008
Verslag gelezen: 78
Totaal aantal bezoekers 14184

Voorgaande reizen:

19 Augustus 2009 - 04 September 2009

Portugal

28 Augustus 2008 - 07 November 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: