Girls night out - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Kelly Sinke - WaarBenJij.nu Girls night out - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Kelly Sinke - WaarBenJij.nu

Girls night out

Door: Kelly

Blijf op de hoogte en volg Kelly

05 Oktober 2008 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Amanda, Randy en ik gingen naar het firemans ball. Het was heel erg gezellig. Er was een live band en veel mensen.
We hebben veel gedanst en veel gedronken. :P
Rond 1 uur was het afgelopen en zijn we naar een andere bar gegaan.... de stripbar.. Dat was ook erg gezellig :D
Ik was rond 3 uur thuis..

• 05 Oktober 2008 - 18:26

Henske:

Hai Hai,
    Niet zoveel berichten achter elkaar joh. Ik hou het gewoon niet meer bij haha!
    Zo te zien niet alleen werken, maar ook lekker feesten en uitgaan, ziet er hierboven gezellig uit.
    Die jackalope is wel een raar geval hoor en slangen (ook kleintjes) daar heb ik het toch echt niet op.
    Leuk om weer zoveel mee te beleven met jou.
    Groetjes van hier Henske.

• 06 Oktober 2008 - 15:50

Cilia:

Heej Kelly,
    Wat heb je toch weer beleefd haha! Ik kan het bijna niet bij houden! Wat is die jackalope een mooi beest zeg! Nou sterkte tijdens het kachtseizoen, hopelijk kom je niet al te veel gekke dingen tegen!
    Kus Cilia

• 09 Oktober 2008 - 22:02

Mam:

hoi kel alles goed ? heb ff geinformeerd voor je met oma gaat het nog steeds zoals je weg bent gegaan de ene dag beter dan de andere. kusjes mam