Meet Sasha - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Kelly Sinke - WaarBenJij.nu Meet Sasha - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Kelly Sinke - WaarBenJij.nu

Meet Sasha

Door: Kelly

Blijf op de hoogte en volg Kelly

15 September 2008 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Dit is Sasha, ze is half wolf en half nog iets anders :)
Ze was een zwerver tot een vrouw haar vond. Ze was zwaar mishandelt en overgoten met motorolie.
Ze hebben haar geschoren, zodat de meeste olie weg was. Haar huid is nog steeds zwart van de olie. We hebben haar vorige week gewassen met een speciale shampoo. De shampoo brand de olie van haar huid. Zwaar agressief spul.
Daarnaast heeft Sasha ook nog een nierprobleem. Het zit haar niet echt mee.
Ze is heel lief, maar ook bang. En ze houd ervan om uit de prullenbak te eten..

Sasha is vandaag naar huis gegaan, het gaat al stukken beter met haar.
Over 2 weken komt ze terug voor een checkup :D

• 16 September 2008 - 15:19

Mamma:

ho wat een schatig beestje hoop dat het goed met haar blijft gaan. heb ff een zak centje gestort hoop dat je er wat aan heb love jou xxxxxxxxmam

• 17 September 2008 - 10:59

Janine:

Cutie!!! en dat terwijl ik niet van hondjes hou :P doe alle beestjes een knuffel van mij!
    (K)

• 17 September 2008 - 22:12

Mamma:

hey kelly alles goed daar? ff 'n vraagje waarom eet die hond van ons gras ongetwijfeld al eens eerder gevraagt maar ja je weet het he hoor het wel xxxmam

Kelly

Ik ga naar Pierre, dit ligt in South Dakota, Amerika. Ik ga hier stage lopen bij een dierenkliniek voor 8 weken en daarna ga ik nog lekker met Elmar 2 weken vakantie houden :D

Actief sinds 18 Mei 2008