Koetjes - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Kelly Sinke - WaarBenJij.nu Koetjes - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Kelly Sinke - WaarBenJij.nu

Koetjes

Door: Kelly

Blijf op de hoogte en volg Kelly

11 September 2008 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Vandaag ging ik met de dierenarts mee naar een ranch. We gingen daar de koeien ultra sonen, de dierenarts (Jim) ging met een echo apparaatje in de koe (via de anus) om te kijken of de koe zwanger was. Als de koe zwanger was kreeg ze een enting, een middel tegen parasieten, een nieuw tagnummer en ze moest een magneet doorslikken, zodat alle scherpe metalen dingetjes in haar magen er aan blijven kleven. De magneet poept ze uit en is ze die vervelende dingetjes kwijt. De koeien die niet zwanger waren worden verkocht.
Het waren intotaal ongeveer 170 koetjes. We waren bezig tot ongeveer half 3. Tussen de middag werden er vers gebakken hamburgers en frietjes gebracht :D Die hamburger was echt huge! Wel erg jummie ^^
Toen we terug reden naar de clinic kreeg ik een toeristische toer van Jim :D
We zijn door hele mooie landschappen gereden en langs een groot meer.
Het was echt onwijs gaaf! :D
Ik heb een hoop foto's gemaakt...
Enjoy!

  • 12 September 2008 - 12:21

    Nikki:

    Hey schatje, wel gaaf hoor! Mooie foto's, echt vet! Hoorde van elmar dat je je 1e dag al had paardgereden! Heb je daar geen foto's van? En had je spierpijn:P Kus

  • 13 September 2008 - 10:50

    Henske:

    Hoi Kel,
    En wij maar denken dat ons polderlandschap wijds is, he!
    Groetjes daar Henske.

  • 13 September 2008 - 22:56

    Liekje:

    aaaah heb je gewoon een hamburger gegete en je was net bij de koetjes:Phahaha maar alles gaat goed hier ik heb vandaag mijn 2e dag 8er de rug en ik heb vandaag met 5 boorden gelope:D t was echt leuk. ik hou van je en ik hoop je snel weer te zien:D angelique

  • 14 September 2008 - 09:02

    Nikki:

    Hey mop,
    heb net luna gekamt, ze liep te mauwen en toen ging ik met d'r op de bank zitten om te kammen en toen ging ze uitgebreid op d'r rug liggen zodat k bij d'r buikje kon terwijl ze d'r pootje likte echt vet schattig! En daarna wilde ik helios kammen maar die vluchte het raamkozijn in hahah en gaya zat op de kast dus daar kon ik niet bij:P Heb ze vannacht alle drie bij me gehad op bed, werkse vandaag! xxx nik

  • 14 September 2008 - 19:52

    Mamma:

    die foto's van het landschap vind ik wel heel mooi ben benieuwd naar de volgende volgende week bel ik je weer xxx gr aan de fam daar

  • 15 September 2008 - 20:48

    Onno:

    Mooie plaatjes Kelly!
    Wat een ruimte daar!
    Geniet maar door.
    Is het leven minder stressvol daar?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kelly

Ik ga naar Pierre, dit ligt in South Dakota, Amerika. Ik ga hier stage lopen bij een dierenkliniek voor 8 weken en daarna ga ik nog lekker met Elmar 2 weken vakantie houden :D

Actief sinds 18 Mei 2008
Verslag gelezen: 105
Totaal aantal bezoekers 14232

Voorgaande reizen:

19 Augustus 2009 - 04 September 2009

Portugal

28 Augustus 2008 - 07 November 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: